dimecres, 12 d’agost del 2009

Vacances




Aprofitant la Festa Major d'estiu, farem uns dies de vacances.

Com a regal, la Mercè Bastida, clienta i amiga, ens ha obsequiat amb una poesia que ens ha fet il·lusió i que, per això, us la transcrivim per si us és difícil llegir-la a la fotografia:

La Llibreria L'Illa

Si vull comprar-me un llibre
d'intriga, amor o por,
a la meva llibreria
trobo amistat i orientació.

Per això quan tinc a la cara
un gran somriure,
la cosa és ben clara,
m'he comprat un llibre.

Al Carles, al Jordi o a l'Imma
li confio tranquil·la
la lectura que desitjo
i la meva economia.

I sempre l'encerten.
Amb el llibre a la mà
marxo tota animada,
un llibre és un amic
que sempre m'acompanya.

Començo la història
del món desconnectada;
vaig a dormir de matinada
esperant tornar-lo a agafar
intrigada, per saber com acaba.




Gràcies Mercè i bones vacances a tothom.

3 comentaris:

pep ha dit...

Doncs que us vagi molt bé i fins a la tornada !!!!

L'Espolsada llibres ha dit...

Que bonic que us regalin poesies.
Fins aviat!

Llibreria L'Illa ha dit...

Sí, ens ha fet ilu la poesia.